Gegevens importeren vanuit een andere ticketprovider

Overstappen naar Ik Ben Aanwezig? Gaan we regelen!

Is je huidige ticketprovider tóch niet wat je ervan had verwacht? Of moet je noodgedwongen overstappen vanwege onverwachte omstandigheden, zoals een faillissement van je huidige provider? Ik Ben Aanwezig begrijpt dat je in zo’n situatie snel moet schakelen. Daarom is het bij ons super eenvoudig om alle gegevens van je huidige ticketprovider te importeren naar ons platform en jij weer razendsnel online bent met je ticketverkoop.

Soepele gegevensimport? Regelen we voor je.

Met ons systeem ben je snel weer up and running. Of het nu gaat om de gegevens van evenementen die al zijn verkocht, klantgegevens of openstaande bestellingen. Wij regelen dat alles zo snel mogelijk wordt overgezet naar je nieuwe account bij Ik Ben Aanwezig. Zo kun jij je volledig focussen op het organiseren van jouw evenementen, terwijl wij het technische geneuzel voor je doen. Het enige dat je hiervoor nodig hebt is een Excel of vergelijkbaar bestand met de gegevens. Wij regelen de rest.

Wat kost dat dan?

Het komt niet alledaags voor dat je als organisator over moet stappen en elke situatie is uniek. Daarom hanteren we aangepaste tarieven voor de gegevensimport, afhankelijk van het volume en de complexiteit van de gegevens. We bieden altijd maatwerkoplossingen die passen bij jouw specifieke behoeften, zodat jij weet waar je aan toe bent als organisator.

Neem contact op

Wil je meer weten over hoe we je kunnen helpen bij het overstappen naar Ik Ben Aanwezig? We denken graag met je mee! Contact ons via info@ikbenaanwezig.nl of 024 206 2303.