Eenvoud is de basis

De mogelijkheden groot

Op zoek naar een compleet en gemakkelijk ticketsysteem met topservice richting de organisatoren én hun bezoekers? Kies dan voor de vriendelijke service van Ik Ben Aanwezig. Door onze jarenlange ervaring in de ticket- en evenementenbranche, weten we waar jij als organisator behoefte aan hebt. 

Bekijk de uitgebreide mogelijkheden en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets.

Ik Ben Aanwezig Admin - Dashboard

Direct aan de slag met ons systeem?

Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook. Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024–2062303 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl
Ik Ben Aanwezig Admin - Dashboard

Admin; onze beheeromgeving

Makkelijk, snel en jij bepaalt

 

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten je eerste evenement online. Hierin ontwerp je de tickets, beheer je de evenementen, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit dan helpen we uiteraard.

Met ons ticketsysteem verzamel je meerdere evenementen in een overzichtelijke kiosk, geef je op diverse manieren korting aan bezoekers en deel je wekelijks de verkoopcijfers met betrokkenen. Maak gebruik van gratis gastentickets, groepstickets en privilegetickets of maak gebruik van onze (op maat gemaakte) RSVP-functie. Benieuwd naar onze tickettypes? Bekijk ze hier.

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden bij Ik Ben Aanwezig. Maak vrijblijvend een account aan om zelf te ontdekken of start direct met verkopen!

Ik Ben Aanwezig is een professionele en betrouwbare partij voor ticketing en natuurlijk altijd up-to-date wat wet- en regelgeving betreft. Lees hier over de nieuwe wet AVG.

Online evenement organiseren

Blijf verbonden

 

Het organiseren van een (live) evenement is niet meer vanzelfsprekend. We gaan van live evenementen massaal over op online evenementen. Om als organisator te kunnen blijven doen waar je goed in bent is het belangrijk om je op de online markt te richten: streaming. Dé oplossing voor elk type kleine en grote evenementen.

Maak gebruik van ons ticketsysteem: de basis is hetzelfde, echter speelt het zich online af. Gebruik van ons systeem is gratis voor organisatoren, de servicekosten à € 0,79 per ticket zijn voor de (online) bezoeker.

Streamtickets via Ik Ben Aanwezig
Facebook pixel statistieken

Promotietools

Meten is weten

 

Data is onmisbaar voor een succesvolle kaartverkoop. Om gericht te promoten wil je een duidelijk beeld van de bezoekers en inzicht in je doelgroep en hun koopgedrag.

Door waardevolle informatie van Analytics, Facebook en/of MailChimp aan elkaar te koppelen, ga je recht op je doel(groep) af.

Deze externe promotietools zijn onderdeel van ons ticketsysteem en op een slimme manier gekoppeld. Vragen? Wij helpen je graag op weg.

Online Bingo organiseren

Online Bingo

Creatief ondernemen

 

Kriebelt het bij jou om toch wat leuks te organiseren in deze gekke tijden? Wil je in contact blijven met je bezoekers en je doelgroep en graag wat ondernemen? Organiseer een online Bingo!

Deelnemers kopen een Bingoticket (€0,79 per ticket), ontvangen de spelkaart per mail en jij beheert het spel vanuit ons beheersysteem. Uniek aan ons systeem is dat jij de digitale check uitvoert, zodat je kan controleren of er al een bingo is gevallen. Maak het helemaal af met een spetterende show via livestream.

Service

Service, onze hoofdtaak. Je kunt van ons verwachten dat we altijd voor je klaar staan, ook in het weekend.

Google Analytics koppelen

Facebook Pixel koppelen

Mailchimp koppelen

Tarieven

Gebruik van onze software is gratis voor organisatoren. Jouw bezoekers bieden we vaste lage service- en transactiekosten. Onze tarieven vermelden we inclusief btw.

Organisatoren

Gratis gebruik voor organisatoren

Gratis gastentickets (Fair Use Policy)

Maatwerk in overleg

Entreemanagement in overleg

Bezoekers

Wereldwijd kopen dankzij hoeveelheid betaalmethodes

Servicekosten: € 0,79 per ticket (inclusief 9% btw)

Lage transactiekosten per order

Betaalmethodes / Transactiekosten

In het kader van volledige transparantie berekenen we de transactiekosten (per order) direct door die we moeten afdragen aan onze Payment Provider Mollie. Zo ziet je bezoeker direct overzichtelijk wat aan welke partij wordt betaald. Door het loskoppelen van deze kosten betaalt je bezoeker bovendien maar eenmaal transactiekosten over de gehele order, en niet middels een totaalprijs per ticket, zoals veel andere aanbieders dat hanteren. Wel zo eerlijk.

Voorbeeld: Een bezoeker koopt drie tickets via iDEAL
Servicekosten: 3 x €0,79 per ticket
Transactiekosten: €0,45 per bestelling
Totaal: €2,82 (€0,94 per ticket)

iDEAL - €0,45 per order

Bancontact - €0,49 per order

Paypal - €0,35 + 3,4% per order

Creditcard - €0,35 + 2,8% per order

KBC / CBC - €0,35 + 1% per order

Belfius - €0,35 + 0,9% per order

SOFORT - €0,35 + 0,9% per order

Promotie

Ons gezamenlijk doel is om zoveel mogelijk tickets te verkopen. Een sterke promotie speelt daar een grote rol in en daar dragen we graag aan bij met een sterke statistieken pagina, diverse promotietools en implementatiemogelijkheden voor je website.

Kiosk - De kiosk is een persoonlijke winkel waarin alle tickets voor al je evenementen in staan, geheel in stijl.
Vervolgens is de kiosk direct deelbaar of implementeerbaar op je website.

Implementatie (iFrame) - Met onze iFrame plaats je met gemak de ticketshop of kiosk in je eigen website.

Responsive - Ons hele systeem is responsive op alle apparaten.

Mailchimp - Onze systeem is gekoppeld met Mailchimp. Zo kun je met één druk op de knop een e-mail versturen naar jouw bezoekers.

Facebook - Boost de verkoop met Facebook remarketing. De Facebook-pixel stellen we in op jouw verkooppagina.

Statistieken

Statistieken zijn onmisbaar bij het verkopen van tickets. Je wilt alle mogelijke informatie gebruiken om conclusies te trekken uit je marketinginzet. In onze beheeromgeving zie je deze belangrijke informatie in een mooi overzicht.

Google Analytics koppelen

Facebook Pixel koppelen

Mailchimp koppelen

Tickets verkopen

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten het eerste evenement online. Hierin maak je een evenement aan, ontwerp je de tickets, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit? Dan helpen we uiteraard graag.

Kortingscodes

RSVP-functie (inschrijfpagina gratis voor bezoekers)

Groepstickets

Gastentickets

Privilegetickets

Add-ons (zoals parkeerkaart, munten of goodiebags)

Documenten meesturen

Toegangscontrole

Met onze gratis scan-app Qontrast verloopt de toegangscontrole snel en soepel. Zet zoveel scanners in als nodig, en wordt het plots drukker in de rij dan kun je direct extra scanners inzetten.

Gratis scan-app

Scannen van mobiel op mobiel

Gratis scantelefoons in bruikleen

Geen limiet op aantal te gebruiken scantelefoons

Ik Scan Aanwezig

Heb je behoefte aan strak entreemanagement, maar geen tijd of zin om het zelf te regelen? Wij werken met een enthousiast team op locatie en organiseren de toegangscontrole.

Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl

Ik Scan Aanwezig

Direct aan de slag met ons systeem?

Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook.

Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl