Eenvoud is de basis
De mogelijkheden groot

Logo ik ben aanwezig

Aanmelden

Wees welkom

Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook.

Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl

Aanmelden

Wees welkom

Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook.

Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl

Logo ik ben aanwezig
Service

Service, onze hoofdtaak. Je kunt van ons verwachten dat we altijd voor je klaar staan, ook in het weekend.

  • Uitbetaling altijd op dinsdag na het evenement; tussentijdse uitbetaling mogelijk
  • 24/7 klantenservice voor jou en jouw bezoeker via mail, telefoon en Facebook Messenger
  • Jouw bezoekers hoeven bij ons geen account aan te maken
  • Ervaring in evenementenbranche
  • Entreemanagement mogelijk: onze scantalenten organiseren een strakke toegangscontrole
  • Altijd up-to-date volgens de laatste wetgeving (ACM/AVG)
Tarieven

Gebruik van onze software is gratis voor organisatoren. Jouw bezoekers bieden we vaste lage service- en transactiekosten. Onze tarieven vermelden we inclusief btw.

Organisatoren

  • Gratis gebruik voor organisatoren
  • Gratis gastentickets (Fair Use Policy)
  • Maatwerk in overleg
  • Entreemanagement op locatie mogelijk

Bezoekers

  • Wereldwijd kopen dankzij hoeveelheid betaalmethodes
  • Servicekosten: € 0,79 per ticket (inclusief 9% btw)
Promotie

Ons gezamenlijk doel is om zoveel mogelijk tickets te verkopen. Een sterke promotie speelt daar een grote rol in en daar dragen we graag aan bij met een sterke statistieken pagina, diverse promotietools en implementatiemogelijkheden voor je website.

  • Kiosk
    De kiosk is een persoonlijke winkel waarin alle tickets voor al je evenementen in staan, geheel in stijl.
    Vervolgens is de kiosk direct deelbaar of implementeerbaar op je website.
  • Implementatie (iFrame)
    Met onze iFrame plaats je met gemak de ticketshop of kiosk in je eigen website.
  • Responsive
    Ons hele systeem is responsive op alle apparaten.
  • Mailchimp
    Onze systeem is gekoppeld met Mailchimp. Zo kun je met één druk op de knop een e-mail versturen naar jouw bezoekers.
  • Facebook
    Boost de verkoop met Facebook remarketing. De Facebook-pixel stellen we in op jouw verkooppagina.
Statistieken

Statistieken zijn onmisbaar bij het verkopen van tickets. Je wilt alle mogelijke informatie gebruiken om conclusies te trekken uit je marketinginzet. In onze beheeromgeving zie je deze belangrijke informatie in een mooi overzicht.

  • Google Analytics koppelen
  • Facebook koppelen
  • Mailchimp koppelen
Tickets verkopen

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten het eerste evenement online. Hierin maak je een evenement aan, ontwerp je de tickets, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit? Dan helpen we uiteraard graag.

Evenement aanmaken

  • Binnen 10 min. het eerste evenement online
  • Ontwerp je tickets en ticketshop in eigen huisstijl
  • Altijd beheer over het evenement, ook gedurende de verkoop
  • Keuze uit diverse verkoopkanalen
  • Kopiëren van terugkerende evenementen

Tickets

  • Persoonlijke korting geven aan bezoekers
  • Groepstickets
  • RSVP-functie (inschrijfpagina)
  • Documenten meesturen
  • Optioneel toevoegen van Add-ons (zoals parkeerkaart, munten of goodiebags)
Toegangscontrole

Met onze gratis scan-app verloopt de toegangscontrole snel en soepel. Zet zoveel scanners in als nodig, en wordt het plots drukker in de rij dan kun je direct extra scanners inzetten.

  • Gratis scan-app
  • Scan van mobiel op mobiel
  • Gratis scantelefoons in bruikleen
  • Zoveel inzet als nodig, altijd

Tarieven

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers

Gebruik van onze software is gratis voor alle organisatoren. Naast de vaste lage servicekosten voor jouw bezoekers, hebben we ook lage transactiekosten. Je bezoekers heeft de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. De meest gekozen optie is iDEAL à € 0,45. iDEAL en Bancontact hebben een vast tarief, de rest is variabel.

   

 

Voorbeeld: Een bezoeker koopt drie tickets via iDEAL
Servicekosten: 3 x €0,79 per ticket
Transactiekosten: €0,45 per bestelling
Totaal: €2,82 (€0,94 per ticket)

Tickettype Servicekosten
Regulier ticket € 0,79 per ticket (incl. 9% btw)
Inschrijvingen / RSVP € 0,59 per ticket (incl. 9% btw)
Betaalmogelijkheid Transactiekosten per bestelling
iDEAL €0,45
Bancontact €0,49
PayPal €0,35 + 3,4%
Creditcard €0,35 + 2,8%
KBC / CBC €0,35 + 1%
Belfius €0,35 + 0,9%
SOFORT €0,35 + 0,9%

Admin 3.0

Makkelijk, snel en jij bepaalt

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten je eerste evenement online. Hierin ontwerp je de tickets, beheer je de evenementen, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit dan helpen we uiteraard.

Met ons ticketsysteem verzamel je meerdere evenementen in een overzichtelijke kiosk, geef je op diverse manieren korting aan bezoekers en deel je wekelijks de verkoopcijfers met betrokkenen. Maak gebruik van gratis gastentickets, groepstickets en privilegetickets of maak gebruik van onze (op maat gemaakte) RSVP-functie. Benieuwd naar onze tickettypes? Bekijk ze hier.

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden bij Ik Ben Aanwezig. Maak vrijblijvend een account aan om zelf te ontdekken of start direct met verkopen!

Ik Ben Aanwezig is een professionele en betrouwbare partij voor ticketing en natuurlijk altijd up-to-date wat wet- en regelgeving betreft. Lees hier over de nieuwe wet AVG.

Admin 3.0

Makkelijk, snel en jij bepaalt

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten je eerste evenement online. Hierin ontwerp je de tickets, beheer je de evenementen, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit dan helpen we uiteraard.

Met ons ticketsysteem verzamel je meerdere evenementen in een overzichtelijke kiosk, geef je op diverse manieren korting aan bezoekers en deel je wekelijks de verkoopcijfers met betrokkenen. Maak gebruik van gratis gastentickets, groepstickets en privilegetickets of maak gebruik van onze (op maat gemaakte) RSVP-functie. Benieuwd naar onze tickettypes? Bekijk ze hier.

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden bij Ik Ben Aanwezig. Maak vrijblijvend een account aan om zelf te ontdekken of start direct met verkopen!

Ik Ben Aanwezig is een professionele en betrouwbare partij voor ticketing en natuurlijk altijd up-to-date wat wet- en regelgeving betreft. Lees hier over de nieuwe wet AVG.

Promotietools

Meten is weten

Data is onmisbaar voor een succesvolle kaartverkoop. Om gericht te promoten wil je een duidelijk beeld van de bezoekers en inzicht in je doelgroep en hun koopgedrag.

Door waardevolle informatie van Analytics, Facebook en/of MailChimp aan elkaar te koppelen, ga je recht op je doel(groep) af.

Deze externe promotietools zijn onderdeel van ons ticketsysteem en op een slimme manier gekoppeld. Vragen? Wij helpen je graag op weg.

Qontrast

Onze eigen scan-app

Onze service is erop gericht om te scannen met een smartphone. Onze app Qontrast is snel, makkelijk in gebruik en verbruikt minimale MB’s. Omdat we in de cloud werken kun je bij drukte op ieder moment een extra telefoon inzetten als scanner.

Ook is het mogelijk om telefoons bij ons te lenen. Het lenen is gratis, wel vragen we een borg. Stimuleer je bezoekers om het ticket op mobiel te tonen en draag samen bij aan een beter milieu. Printen is echt niet nodig.

Qontrast

Onze eigen scan-app

Onze service is erop gericht om te scannen met een smartphone. Onze app Qontrast is snel, makkelijk in gebruik en verbruikt minimale MB’s. Omdat we in de cloud werken kun je bij drukte op ieder moment een extra telefoon inzetten als scanner.

Ook is het mogelijk om GRATIS telefoons bij ons te lenen, zodat je nog gemakkelijker gebruik maakt van onze app. Stimuleer je bezoekers om het ticket op mobiel te tonen en draag samen bij aan een beter milieu. Printen is echt niet nodig.

Ik Scan Aanwezig

Strak entreemanagement

Heb je behoefte aan strak entreemanagement, maar geen tijd of zin om het zelf te regelen? Wij werken met een enthousiast team op locatie en organiseren de toegangscontrole.

Scannen ik ben aanwezig