Eenvoud is de basis
De mogelijkheden groot

Logo ik ben aanwezig

Aanmelden

Wees welkom

Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook.

Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl

Aanmelden

Wees welkom

Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook.

Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl

Logo ik ben aanwezig
Tarieven

Gebruik van onze software is gratis voor organisatoren. Naast vaste lage servicekosten hebben we ook lage transactiekosten met keuze uit diverse betaalopties. Onze tarieven vermelden we inclusief BTW.

Organisatoren

  • Gratis gebruik voor organisatoren
  • Gratis gastentickets (Fair Use Policy)
  • Maatwerk in overleg
  • Entreemanagement mogelijk
  • Wereldwijd verkopen dankzij hoeveelheid betaalmethodes

Bezoekers

  • Standaard alle meestgebruikte betalingsmogelijkheden voorhanden
  • Servicekosten: € 0,79 per ticket (inclusief 9% BTW)
Tickets verkopen

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten het eerste evenement online. Hierin ontwerp je de tickets, beheer je de evenementen, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit? Dan helpen we uiteraard graag.

Evenement aanmaken

  • Binnen 10 min. het eerste evenement online
  • Ontwerp van tickets en ticketshop in huisstijl
  • Altijd beheer over het evenement, ook gedurende de verkoop
  • Keuze uit diverse verkoopkanalen
  • Kopiëren van terugkerende evenementen

Tickets

  • Persoonlijke korting geven aan bezoekers
  • Groepstickets
  • RSVP-functie (inschrijfpagina)
  • Documenten meesturen
  • Optioneel toevoegen van Add-ons (zoals parkeerkaart, munten of goodiebags)
Toegangscontrole

De toegang is het eerste fysieke contactmoment met de bezoeker, een strakke organisatie is dus op z’n plek. Met onze gratis scan-app verloopt de toegangscontrole snel en soepel en hiermee bezorg je bezoekers een glimlach nog voor ze binnen zijn. Zet zoveel scanners in als nodig, en wordt het plots drukker in de rij dan zet je binnen twee minuten een extra scanner in.

  • Gratis scan-app (ontwikkeld in eigen huis)
  • Scan van mobiel op mobiel
  • Gratis scantelefoons in bruikleen
  • Zoveel inzet als nodig, altijd
Statistieken

Door de statistieken slim te lezen kun je belangrijke conclusies trekken voor al je marketingdoeleinden. Door slimme inzet van deze informatie zal je nog beter verkopen; je leert je bezoekers beter kennen en weet wat er speelt.

  • Koppeling met Google Analytics
  • Leeftijd
  • Plaats
  • Geslacht
  • Conversiedag
  • Conversietijdstip
  • Betaalmethodes
  • Apparaten
  • Bron
  • Verkoopcijfers delen met betrokkenen
Promotie

Ons gezamenlijk doel is om zoveel mogelijk tickets te verkopen. Een sterke promotie speelt daar een grote rol in en daar dragen we graag aan bij met een sterke statistieken pagina, diverse promotietools en implementatiemogelijkheden voor je website.

  • Kiosk
    De kiosk is een persoonlijke winkel waarin alle tickets voor al je evenementen in staan, geheel in stijl.
    Vervolgens is de kiosk direct deelbaar of implementeerbaar op je website.
  • Implementatie (iFrame)
    Met onze iFrame plaats je met gemak de ticketshop of kiosk in je eigen website.
  • Responsive
    Omdat je kaartverkoop niet alleen via een PC verloopt, is ons hele systeem 100% responsive.
  • Mailchimp
    Ons systeem is gekoppeld met Mailchimp. Zo kun je met één druk op de knop een e-mail versturen naar jouw bezoekers.
  • Facebook
    Boost de verkoop door remarketing met de Facebook-pixel. Deze stellen we in op jouw verkooppagina.
Service

Service, onze hoofdtaak. Je kunt van ons verwachten dat we altijd voor je klaar staan, ook in het weekend. Onze accountmanagers hebben ervaring in de evenementenbranche dus ze staan graag voor je klaar met raad en daad.

  • 24/7 klantenservice voor jou en jouw bezoeker via mail, telefoon en Facebook Messenger
  • Ervaring in evenementenbranche
  • Uitbetaling altijd op dinsdag na het evenement; tussentijdse uitbetaling mogelijk
  • Altijd up-to-date volgens de laatste wetgeving (ACM/AVG)
  • Entreemanagement mogelijk: onze scantalenten organiseren een strakke toegangscontrole

Tarieven

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers

Gebruik van onze software is gratis voor alle organisatoren. Naast de vaste lage servicekosten voor jouw bezoekers, hebben we ook lage transactiekosten. Je bezoekers hebben de keuze uit diverse betaalopties. De meest gekozen optie is iDeal a € 0,45. iDeal, Bitcoin en Bancontact hebben een vast tarief, de rest is variabel.

   

Tickettype Servicekosten
Regulier ticket € 0,79 per ticket (incl. 9% btw)
Bijzondere tickettypes* € 0,59 per ticket (incl. 9% btw)

*zoals Gastentickets/RSVP

Admin 3.0

Makkelijk, snel en jij bepaalt

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten je eerste evenement online. Hierin ontwerp je de tickets, beheer je de evenementen, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit dan helpen we uiteraard.

Met ons ticketsysteem verzamel je meerdere evenementen in een overzichtelijke kiosk, geef je op diverse manieren korting aan bezoekers en deel je wekelijks de verkoopcijfers met betrokkenen. Maak gebruik van gratis gastentickets, groepstickets en privilegetickets of maak gebruik van onze (op maat gemaakte) RSVP-functie. Benieuwd naar onze tickettypes? Bekijk ze hier.

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden bij Ik Ben Aanwezig. Maak vrijblijvend een account aan om zelf te ontdekken of start direct met verkopen!

Ik Ben Aanwezig is een professionele en betrouwbare partij voor ticketing en natuurlijk altijd up-to-date wat wet- en regelgeving betreft. Lees hier over de nieuwe wet AVG.

Admin 3.0

Makkelijk, snel en jij bepaalt

In onze beheeromgeving zet je binnen tien minuten je eerste evenement online. Hierin ontwerp je de tickets, beheer je de evenementen, kies je de verkoopkanalen en bekijk je de statistieken. Groot gebruiksgemak staat bij ons op één. Kom je ergens niet uit dan helpen we uiteraard.

Met ons ticketsysteem verzamel je meerdere evenementen in een overzichtelijke kiosk, geef je op diverse manieren korting aan bezoekers en deel je wekelijks de verkoopcijfers met betrokkenen. Maak gebruik van gratis gastentickets, groepstickets en privilegetickets of maak gebruik van onze (op maat gemaakte) RSVP-functie. Benieuwd naar onze tickettypes? Bekijk ze hier.

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden bij Ik Ben Aanwezig. Maak vrijblijvend een account aan om zelf te ontdekken of start direct met verkopen!

Ik Ben Aanwezig is een professionele en betrouwbare partij voor ticketing en natuurlijk altijd up-to-date wat wet- en regelgeving betreft. Lees hier over de nieuwe wet AVG.

Promotietools

Meten is weten

Data is onmisbaar voor een succesvolle kaartverkoop. Om gericht te promoten wil je een duidelijk beeld van de bezoekers en inzicht in je doelgroep en hun koopgedrag.

Vrouwen kopen eerder een ticket dan mannen (feitje). Door dit soort waardevolle informatie van Analytics te koppelen aan Facebook of MailChimp ga je recht op je doel(groep) af.

Deze externe promotietools zijn onderdeel van ons ticketsysteem en op een slimme manier gekoppeld. Vragen? Wij helpen je graag op weg.

Qontrast

Onze eigen scan-app

Onze service is erop gericht om te scannen met een smartphone. Onze app Qontrast is snel, makkelijk in gebruik en verbruikt minimale MB’s. Omdat we in de cloud werken kun je bij drukte op ieder moment een extra telefoon inzetten als scanner.

Ook is het mogelijk om GRATIS telefoons bij ons te lenen, zodat je nog gemakkelijker gebruik maakt van onze app. Stimuleer je bezoekers om het ticket op mobiel te tonen en draag samen bij aan een beter milieu. Printen is echt niet nodig.

Qontrast

Onze eigen scan-app

Onze service is erop gericht om te scannen met een smartphone. Onze app Qontrast is snel, makkelijk in gebruik en verbruikt minimale MB’s. Omdat we in de cloud werken kun je bij drukte op ieder moment een extra telefoon inzetten als scanner.

Ook is het mogelijk om GRATIS telefoons bij ons te lenen, zodat je nog gemakkelijker gebruik maakt van onze app. Stimuleer je bezoekers om het ticket op mobiel te tonen en draag samen bij aan een beter milieu. Printen is echt niet nodig.

Ik Scan Aanwezig

Strak entreemanagement

Heb je behoefte aan strak entreemanagement, maar geen tijd of zin om het zelf te regelen? Wij werken met een enthousiast team op locatie en organiseren de toegangscontrole.

Scannen ik ben aanwezig