Online tickets verkopen voor ieder type evenement

Of je nu een huisfeest, lezing, theatervoorstelling, boekpresentatie, diner of vintage-markt organiseert, voor elk type evenement is Ik Ben Aanwezig een betrouwbare ticketservice voor online tickets verkopen. Met goed georganiseerde online kaartverkoop beheer je zelf de verkoop (je ticketshop), krijg je inzicht in je bezoekers, weet je zeker dat gasten komen (en betalen) en heb je een soepele en snelle toegang voor je evenement.

Ik Ben Aanwezig is een ticketservice die het net even anders doet. Geen kickback, geen onzin. Een eerlijke en transparante prijs voor jou als organisator en je bezoekers. Een laagdrempelige en toegankelijke ticketservice met een zeer gebruiksvriendelijk systeem.

Tickets verkopen via ticketservice Ik Ben Aanwezig. Hoe werkt het?

Online tickets verkopen via Ik Ben Aanwezig betekent dat je gratis en met vaste lage servicekosten kaarten verkoopt. Je kunt in onze omgeving alles eigenhandig aanpassen, maar als het even niet lukt staan we voor je klaar.

Het organiseren van je online ticketverkoop verloopt met Ik Ben Aanwezig soepel en snel. Ons systeem is mede dankzij input van onze klanten steeds uitgebreider.

De ticketomzet wordt altijd op de dinsdag ná het evenement uitbetaald.

Wat zijn de mogelijkheden?

Je beheert en ontwerpt je eigen evenementen en ticket(s), je kiest je verkoopkanalen, je hebt inzicht in je bezoekers en je maakt zelf gastentickets of kortingscodes aan. Zo kun je voor ieder type evenement het geheel eigenhandig aanpassen en de voor jou belangrijkste mogelijkheden van ons systeem toepassen.

Wat zijn de tarieven van Ik Ben Aanwezig?

Transactiekosten
Naast de lage servicekosten heeft Ik Ben Aanwezig ook lage transactiekosten, ook hier geldt geen kickback. Zo kost de meest gebruikte betaalmethode, iDeal, slechts 45 cent. Tel daar de lage servicekosten bij op en je hebt écht de laagste prijzen voor jouw bezoekers.

Betaalmogelijkheden
iDeal, Creditcard, Mister Cash, SOFORT Banking, Paypal, Bitcoin, Belfius.

Ticketprijs Servicekosten
€0,00 tot €10,00 €0,59 per ticket
€10,00 tot €15,00 €0,69 per ticket
€15,00 of meer €0,79 per ticket
Je evenement staat online, wat nu?

Ons gezamenlijk doel is om zoveel mogelijk bezoekers voor jouw evenement te organiseren. Een sterke promotie speelt daar een grote rol in en daar dragen we graag aan bij. We doen dit door reclame te maken voor jouw evenement op Facebook en we creëren een divers aanbod op de homepage van onze ticketshop.

Voor een succesvolle online ticketverkoop is het goed om diverse verkoopkanalen in te zetten. We bieden je kant en klare online hulpmiddelen, zoals een Facebook-app, een gepersonaliseerde kiosk (via iFrame of pop-up). Ook fysieke verkoop in een winkel is bij ons mogelijk.

Voor de offline verkoop op locatie hebben we een Point of Sale (POS) oplossing, die momenteel in BETA versie te gebruiken is. Met deze oplossing verkoop je op ieder gewenste locatie op een veilige manier tickets. En log je in op de Admin, dan zie je daar direct hoeveel tickets er op locatie zijn verkocht.

Hoe verloopt de toegang van je evenement?

Onze service is erop gericht om te scannen met een smartphone en onze scan-app Qontrast. Wordt het plots wat drukker in de rij? Dan kan er op ieder moment een extra smartphone worden ingezet. Naast de scan-app kun je ook scannen met een bij ons geleende handheldscanner.

Ik Scan Aanwezig
Onze service ‘Ik Scan Aanwezig’ neemt de toegangscontrole uit handen, voor een scherp tarief. Heb je het druk genoeg met andere zaken, dan zijn wij er om de toegangscontrole te organiseren.

Statistieken toegang
Na afloop van je evenement evalueer je hoe de toegangscontrole is verlopen. Hoe laat zijn je bezoekers binnen gekomen? Wanneer was er een piek en heeft dit gevolgen voor de volgende keer?

Al veel tevreden organisaties gingen je voor. Onder andere: