Bel ons: 024-2062303

Voor bezoekers

Ik heb tickets gekocht maar ik kan ze niet vinden. Wat moet ik doen?

Gezocht in Spam, en naar Ik Ben Aanwezig in je inbox? Niks gevonden; stuur een mail naar helpdesk@ikbenaanwezig.nl en vermeld daarin je naam, het evenement en een bewijs van betaling (bankafschrift). Even bellen kan natuurlijk ook: (31) 24 206 2303.

Ik kan zelf niet naar het evenement gaan. Kan ik mijn ticket overdragen aan een ander?

Onze tickets zijn niet persoonsgebonden. Je kunt het ticket overdragen aan een ander. Let op: het ticket is maar één keer geldig, meerdere malen doorverkopen is strafbaar.

Ik heb meerdere tickets gekocht maar ik kan er maar één printen. Wat moet ik doen?

Je ontvangt één of meerdere tickets altijd in een PDF-bestand. Indien er meerdere tickets zijn besteld, dan staan ál deze tickets in hetzelfde PDF-bestand, die je kunt zien door naar beneden te scrollen. Elk afzonderlijk ticket is geldig voor één persoon en in geval van meerdere tickets dient het gehele PDF-bestand te worden geprint.

Ik wil tickets via een tablet of smartphone bestellen. Kan dat?

Ja, de bestelprocedure is geheel responsive. Waar je ook bent, tickets kopen kan altijd en overal.

Ik ben verhinderd om naar het evenement te gaan. Kan ik mijn tickets annuleren?

Nee, een aankoop via Ik Ben Aanwezig is onherroepelijk. De tickets zijn niet persoonsgebonden en dus overdraagbaar.

Het evenement is verplaatst of geannuleerd. Wat nu?

In geval van een verplaatsing of annulering van het evenement neemt de organisatie ten alle tijden zelf contact op met haar bezoekers. Indien er sprake is van het terugstorten van ticketgelden, doen wij dit altijd pas na toestemming van de betreffende organisatie.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn gekochte tickets?

Ik Ben aanwezig verstrekt geen factuur of nota van de verkochte tickets. Hiervoor neem je contact op met de organisatie van het evenement.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt de tickets online betalen met: iDeal, Mr. Cash, PayPal, Sofort, Visa, MasterCard, Bitcoin en Belfius. Elke afzonderlijke betaalmogelijkheid brengt wettelijk verplichte transactiekosten met zich mee.

Is het bestelproces veilig?

Ja, de ticketshop is beveiligd met SSL

Voor organisatoren

Wanneer wordt mijn ticketomzet uitbetaald?

De uitbetaling van de ticketomzet gebeurt altijd op de eerste dinsdag na het evenement. We maken de ticketgelden over naar het rekeningnummer dat je hebt ingevuld. Wil je het bankrekeningnummer aanpassen? Klik dan hier voor het wijzigingsformulier.

Is het mogelijk om een tussentijdse uitbetaling te ontvangen?

Neem contact op met je accountmanager om een tussentijdse uitbetaling te bespreken.

Kan ik ook gratis tickets aanbieden?

Ik Ben Aanwezig hanteert een fair use policy met de module gastentickets: 10% van het totaal aantal verkochte tickets krijg je van ons cadeau.

Moet ik betalen voor het huren van de scanners?

Nee, bij ons krijg je de scanners in bruikleen. De enige kosten die we in rekening brengen zijn de verzendkosten. Daarnaast kun je onze applicatie downloaden voor iphone en android.

Wat gebeurt er als ik mijn evenement annuleer?

Neem bij het annuleren van je evenement altijd contact op met je accountmanager. Daarnaast is het belangrijk om je bezoekers via alle mogelijke kanalen op de hoogte te brengen.

Is het bestelproces veilig?

Ja, de ticketshop is beveiligd met SSL. De kaartkoper is daardoor verzekerd van een veilige transactie.

Zijn alle data van mij?

Ja, alle gegevens zijn uitsluitend voor jou en gemakkelijk te exporteren naar Excel. Met de gegevens maak je het evenement succesvoller en dat is ook voor ons belangrijk.