Creëer rust en overzicht met ons reserveringssysteem voor Horeca
Vanaf 1 juni mag horeca weer in beperkte vorm open. Er is een verplichting ontstaan wat betreft reserveringen en controlegesprekken. Ik Ben Aanwezig biedt hierbij uitkomst, door je te helpen met het verkopen van tijdsloten en reserveringstickets en diverse opties voor extra omzet. Het werkt snel en overzichtelijk, ons systeem is enorm eenvoudig en als je er even niet uitkomt, kan je altijd terugvallen op onze uitmuntende service. Zo krijg je meer zekerheid in deze onzekere tijden.
Reserveringen
Maak gebruik van onze speciale horeca-ticketshop met reserveringstickets.
Tijdsloten
Door het instellen van tijdsloten verkoop jij nooit teveel plaatsen.
Extra omzet
Genereer vooraf extra omzet met onze diverse opties in de horeca-ticketshop.
Ticketshop
Gasten kopen een reserveringsticket vóór het bezoek, dat scheelt vragen op locatie.
Scannen
Scan de tickets op veilige afstand met onze scan-app tijdens het controlegesprek.
Verwelkomen
Verwelkom je gasten op een verantwoorde en veilige manier.
Verantwoord weer open
Met ons systeem heb je als horecaondernemer inzicht in je bezoekersstromen en het uitgavepatroon. Speel hierop in door je tijdsloten zo economisch mogelijk in te delen. Zo is te denken aan een langer tijdsslot bij het diner dan tijdens de borrel. Of voeg een vooraf te betalen tegoed aan voor jouw horecazaak.
Centraal & digitaal
Wij helpen je graag bij het instellen van het eerste concept, waarbij naast de tijdsindeling ook een maximaal aantal uit te geven tickets in te stellen is. Zo kan je nooit teveel mensen ontvangen. Een bijkomend voordeel aan ons systeem is dat je snel en eenvoudig een kopie maakt van een ingestelde dag, en je dus binnen een korte tijd alle gelegenheden naar je gasten kan aanbieden, op één centrale digitale plek. Zo voorkom je veel vragen en onnodige wachtrijen.
Inzicht in bezoekersstroom
Door het aanbieden van een reserveringssysteem van tijdsloten geef je gasten (en medewerkers) een duidelijke plek waar men terecht kan om een reservering te maken. Dat scheelt jou als ondernemer veel werk in het afhandelen van vragen en verzoeken via allerlei kanalen. Gasten schaffen een (gratis) ticket aan in de door ons ingerichte horeca-ticketshop. Hiermee is hun plek voor dat tijdslot gereserveerd. Denk ook aan het op voorhand aanbieden van ingestelde bedragen (tegoeden), pakketten of leuke extra’s. Een voorschot op de rekening en beperking van no-show’s.
Snel & veilig
Het scannen van de gereserveerde tickets kan snel, overzichtelijk en gemakkelijk dankzij onze gratis scan-app. Dit scanmoment kan samenvallen met het vereiste controlegesprek. Zo weet jij zeker dat je klant op dat tijdstip aanwezig mag zijn en dat deze gezond genoeg is om plaats te nemen.
Vooraf meer omzet
Om zo snel mogelijk weer lekker om te zetten zijn er diverse mogelijkheden. Naast de tijdsloten met reserveringen kun je via ons systeem ook tegoeden, pakketten of vooraf ingestelde menu’s verkopen. Denk hierbij aan een borrelplank, een kopje koffie met taart, een bierpakket. Ook kun je nadenken over het aanbieden van wat lekkers bij het vooraf aanschaffen van een tegoed voor jouw horecazaak: een portie bitterballen bij een koud biertje of een fles wijn bij een vooraf geboekt en betaald diner.
Tarieven
We werken niet met vaste maandelijkse abonnementskosten, maar vaste lage servicekosten a €0,79 per reserveringsticket. De service naar de gasten ligt volledig in onze handen, daar heb je geen omkijken naar. Je kunt er ook voor kiezen om dit bedrag achteraf op de bon te verrekenen, als korting. De servicekosten a €0,79 zijn dan voor jou.
Onze service
Samen met jou richten we de ticketshop voor reserveringstickets in. We denken graag mee met onze klanten en geven een persoonlijk en eerlijk advies vanuit onze jarenlange ervaring. Zo profiteer jij van ondersteuning en van onze hoge mate van service. Onze klanten beoordelen ons met een 9.1 op Kiyoh.
Direct aan de slag met ons systeem?
Maak een gratis account aan bij Ik Ben Aanwezig en start binnen tien minuten met het verkopen van tickets. Hulp nodig in onze beheeromgeving? Onze accountmanagers – met zelf een flinke bak organisatie ervaring – helpen je maar wat graag op weg. Aanmelden is gratis, verkopen ook.
Vragen of meer informatie? Geen probleem. Bel ons even op 024 – 206 23 03 of stuur een mail naar info@ikbenaanwezig.nl