Ik Ben Aanwezig, dé ticketservice die het anders doet: geen kickback, geen onzin. Maar wat bedoelen we hier nou eigenlijk mee? Hoe kan het dat wij een gratis ticketsysteem faciliteren – zonder gemene inkomsten – en wat houdt die service zonder onzin dan precies in? Ik leg ‘t je graag uit.
Service, een vrij ruim begrip als je het mij vraagt. Goede of slechte service kan in zoveel vormen naar voren komen. Feitelijk betekent service: de zorg waarmee een bedrijf zijn klanten van dienst is. En die kan goed, matig of slecht zijn. Wij zijn een ticketservice, het woord zegt ‘t al. Maar wat betekent service in ons geval dan? En hoe kunnen wij een gratis ticketsysteem aanbieden?
Naast je schoenen lopen
We faciliteren een dienst, we bieden hulp en maken het je gemakkelijk. We nemen stress weg, zijn behulpzaam, denken mee, zijn snel en goed bereikbaar en hebben vaste lage servicekosten, voor iedere klant. Meestal zijn we heel vriendelijk, we hebben veel geduld en zijn vaak attent.
Poeh, je zou er bijna van naast je schoenen gaan lopen. Maar eigenlijk zijn het wat ons betreft hele normale zaken voor een ticketboer. Fijn voor ons – en voor onze klanten – dat dit veelal als zeer prettig wordt ervaren. We verlenen nu eenmaal graag snel en persoonlijke service en met een gemiddelde van op Kiyoh durf ik wel thuis te komen.
Service naar onze klanten
Naast het ‘simpel’ faciliteren van een online dienst zijn we natuurlijk een vraagbaak voor onze klanten. Omdat we zelf in de branche werken en na vijf jaar de nodige evenementen voorbij hebben zien komen, hebben we een ijzersterke klantenservice. Met Kim en Thijs aan het front als vaste accountmanagers, maar ook de rest van ons team doet en denkt graag mee. Wat houdt dat dan allemaal in?
Kort gezegd: we denken graag mee over de perfecte invulling van de ticketshop. Ook wij willen dat er zoveel mogelijk tickets worden verkocht. Zien we gekke dingen? Dan bellen we meteen. Is er opeens een flinke daling in de verkoop? Dan gaan we onderzoeken hoe ‘t komt. Wil je dat we een oplossing verzinnen voor wat complexere evenementen? Ook dat doen we met veel liefde.
Service naar bezoekers
Naast onze service naar klanten bieden we natuurlijk ook service naar hun bezoekers. Telefoontjes van ouders die voor hun kinderen een ticket willen kopen en even willen checken of alles pluis is; senioren die het online niet 1, 2, 3 voor elkaar krijgen of bezoekers die hun ticket kwijt zijn of een verkeerd mailadres hebben ingevoerd. Enkele voorbeelden van onze dagelijkse contactmomenten met bezoekers.
Ondanks dat onze shop vrij gelikt werkt komt er wel eens een ticket niet binnen. Een berichtje via Facebook Chat of een mailtje en we sturen het ticket na controle opnieuw toe. Altijd fijn om iemand binnen no-time blij te maken.
De service in servicekosten
Onze missie is om altijd transparant te zijn over je kosten, een eerlijk tarief te hanteren en geen onzin te verkopen. Wat ons betreft de beste en enige manier om online kaarten te verkopen.
Dik vijf jaar geleden zijn we gestart met Ik Ben Aanwezig. Een gratis ticketsysteem voor organisatoren, onze klanten, met vaste lage servicekosten van €0,79 per ticket. Het allerbelangrijkste element van ons bedrijf is dat we géén kickback hanteren: onze klanten kunnen dus geen ophoging van servicekosten instellen, die meestal – bij andere ticketbureaus – wordt verrekend als extra omzet (verkapte winst dus).
Het feit dat we na vijf jaar met zeven man op kantoor zitten is te danken aan onze klanten die achter onze missie staan en onze persoonlijke en snelle service niet kunnen missen. En hoe meer tickets zij verkopen met ons ticketsysteem… je raadt het al; hoe beter voor ons!
Kortom: goede service; blije klanten; mond-tot-mond; meer omzet; meer mogelijkheden; blije klanten!
Wil jij zo’n blije klant worden en gebruik maken van ons gratis ticketsysteem? Zie hier nog meer informatie, meld je direct gratis aan of klets met onze accountmanagers. Benieuwd wat klanten van ons vinden? Bekijk dan de beoordelingen in Kiyoh.